Document Archiving in Malaysia & Singapore
If your documents have reached the end of their active life then its time to either destroy them or archive them digitally. Document archiving involved shipping off box after box of documents to a box storage / document archiving / records management company. Often these boxes were forgotten about for months or years whilst the finance department didn’t question the low threshold invoice. These days invoices are scrutinized more closely and every opportunity is sought to save money. That’s why in the long run a digital archiving service works out to be the most cost effective and time efficient solution.
Document archiving center allows organisations to manage their electronic and paper based documents in a highly flexible online system and all in one place, not in multiple systems or environments.
Electronic documents can automatically be archived as part of the transmission process between your organisation and your trading partners, customers or suppliers. Hard copy documents are scanned, uploaded and indexed into the same environment.
Scanning and digitally archiving your paper documents will transform them into streams of business ready data. These data archives can be fully searched, locked down for security purposes, referred to for compliance reasons and integrated into content management systems. On top of this your digital archives are easily backed up and become a company data asset rather than a burden.
Document archiving center allows organisations to manage their electronic and paper based documents in a highly flexible online system and all in one place, not in multiple systems or environments.
Electronic documents can automatically be archived as part of the transmission process between your organisation and your trading partners, customers or suppliers. Hard copy documents are scanned, uploaded and indexed into the same environment.
Scanning and digitally archiving your paper documents will transform them into streams of business ready data. These data archives can be fully searched, locked down for security purposes, referred to for compliance reasons and integrated into content management systems. On top of this your digital archives are easily backed up and become a company data asset rather than a burden.
Pengarkiban Dokumen di Malaysia & Singapore
Sekiranya dokumen anda telah mencapai akhir hayat aktifnya, inilah masanya untuk memusnahkannya atau mengarkibkannya secara digital. Dokumen pengarkiban melibatkan kotak penghantaran selepas kotak dokumen ke arkitek simpanan / dokumen arkib / syarikat pengurusan rekod. Selalunya kotak ini dilupakan selama berbulan-bulan atau tahun manakala jabatan kewangan tidak mempersoalkan invois ambang rendah. Hari ini, invois akan diteliti dengan lebih teliti dan setiap peluang dicari untuk menjimatkan wang. Itulah sebabnya dalam jangka masa panjang perkhidmatan pengarsipan digital berfungsi untuk menjadi penyelesaian yang paling berkesan kos dan masa yang paling berkesan.
Pusat pengarkaran dokumen membenarkan organisasi menguruskan dokumen berasaskan elektronik dan kertas mereka dalam sistem dalam talian yang sangat fleksibel dan semua dalam satu tempat, bukan dalam pelbagai sistem atau persekitaran.
Dokumen elektronik secara automatik boleh diarkibkan sebagai sebahagian daripada proses penghantaran antara organisasi anda dan rakan dagangan, pelanggan atau pembekal anda. Dokumen salinan cetak diimbas, dimuat naik dan diindeks ke dalam lingkungan yang sama.
Mengimbas dan mengarkibkan secara digital dokumen kertas anda akan mengubahnya menjadi aliran data siap perniagaan. Arkib data ini boleh dicari sepenuhnya, dikunci untuk tujuan keselamatan, merujuk kepada sebab-sebab pematuhan dan disatukan ke dalam sistem pengurusan kandungan. Di atas semua ini, arkib digital anda disandarkan dengan mudah dan menjadi aset data syarikat dan bukannya membebankan.
Pusat pengarkaran dokumen membenarkan organisasi menguruskan dokumen berasaskan elektronik dan kertas mereka dalam sistem dalam talian yang sangat fleksibel dan semua dalam satu tempat, bukan dalam pelbagai sistem atau persekitaran.
Dokumen elektronik secara automatik boleh diarkibkan sebagai sebahagian daripada proses penghantaran antara organisasi anda dan rakan dagangan, pelanggan atau pembekal anda. Dokumen salinan cetak diimbas, dimuat naik dan diindeks ke dalam lingkungan yang sama.
Mengimbas dan mengarkibkan secara digital dokumen kertas anda akan mengubahnya menjadi aliran data siap perniagaan. Arkib data ini boleh dicari sepenuhnya, dikunci untuk tujuan keselamatan, merujuk kepada sebab-sebab pematuhan dan disatukan ke dalam sistem pengurusan kandungan. Di atas semua ini, arkib digital anda disandarkan dengan mudah dan menjadi aset data syarikat dan bukannya membebankan.
Related Services and Software: